ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

نویسندگان

1 استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی- دانشکده مدیریت

2 کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اراک- دانشکده مدیریت

چکیده

مطابق پژوهش حاضر با عنوان «ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن(BSC)، در ابتدا شاخص های ارزیابی عملکرد بانک دی در چهار بعد مالی، مشتریان، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری به دست آمد، لذا به منظور صحه گذاری شاخص ها  با استفاده از سه پرسشنامه، نظرات مدیران ارشد و کارشناسان بانک(برای شاخص های بعد مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری) و مشتریان بانک دی (برای شاخص های بعد مشتری) اخذ و بررسی گردید. نتایج حاصله نیز با استفاده از تکنیک های آماری پردازش شده و اولویت شاخص های هر بعدBSC تعیین گردید

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Evaluation Of Day Bank By Balance Scored Card (BSC) model

نویسندگان [English]

  • Sina Nematizadeh 1
  • Mahsima Hayeri Meybodi 2
1 Assistant Prof. in Business Management Faculty, Islamic Azad Univercity- Central Tehran Branch-Faculty Of Managemen ,
2 MA. in Executive Management, Islamic Azad Univercity- Science and Research Branch (ARAK)- Faculty Of Management
چکیده [English]

According to Subject of this thesis As "Evaluation Of  Day Bank By Balance Scored Card (BSC) model", In First Performance Evaluation Indicators  in Four Perspectives(Such As: Financial, Customer, Internal Business, Innovation and Learning) In Day Bank Were Obtained.
Therefore, To verifying These Indicators ,We Used And analyzed Three Questionnaires Whitch Catched opinions Of Bank’s Top Managers & experts(For Financial, Internal Business, Innovation and Learning Perspectives) & Bank’s Customers (For Customer Perspective). Finally, Results Were Computed By Statistical Techniques. Then Priority Of Indicators In Each Perspective Were Identified.

کلیدواژه‌ها [English]

  • Balance Scored Card(BSC)
  • Financial Perspective
  • Customer Perspective
  • Internal Business Perspective
  • Innovation and Learning Perspective)