رضائیان، حدیثه ) 1398 (. بررسی رابطه مهارت مذاکره
مدیران با میزان تعارض در میان کارکنان مراکز آموزش زبان
انگلیسی ساری، پنجمین همایش بین المللی
مدیریت،روانشناسی و علوم انسانی با رویکرد توسعه پایدار،
تهران، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار.
باقری، سیدعباس؛ یحیی زاده فر، محمود و شیرخدایی، میثم
( 1398 (. فرهنگ مذاکره تجاری بین المللی با بازرگانان
ژاپنی، پنجمین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و
نوآوری در کسب و کار، تهران، دبیرخانه دائمی کنفرانس.
صادقیان، ابوالفضل؛ احمدی، شهناز و قبله زاده، سیدعلیرضا
( 1396 (. نقش مهارتهای مذاکراتی مدیران در رشد فروش
شرکت های بازرگانی، نهمین کنفرانس بین المللی
حسابداری و مدیریت و ششمین کنفرانس کارآفرینی و
نوآوری های باز، تهران، شرکت همایشگران مهر اشراق.
هاشمی، تورج؛ آقازاده علمداری، منصور و ماشینچی عباسی،
نعیمه ) 1396 (. مهارته ای مذاکره، ویژگی های شخصیتی
فروشندگان و میزان فروش، ششمین کنگره انجمن
روانشناسی ایران، تهران، انجمن روانشناسی ایران.
کشتکار، حسین؛ بحرینی، وحید؛ گرگی زاده، مجید و جوکار،
ابوذر ) 1393 (. بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران
بازرگانی بافروش شرکت، اولین همایش ملی حسابداری،
حسابرسی و مدیریت، اصفهان، موسسه آموزش عالی جامی.
اسماعیل پور، مجید و میرزایی، مهناز ) 1394 (. شناسایی
مهارتهای مذاکره مورد نیاز مدیران بازرگانی برای فروش
بیشتر شرکت، کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و
کار، بصورت الکترونیکی، موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت
ویرا.
Aydin, S. and Özer, G. (2005). The analysis of antecedents of customer loyalty in the Turkish mobile telecommunication Market, European Journal of Marketing 39(7-8):910-25.
Abdelatey, A., Elkawkagy, M., El-Sisi, A., & Keshk, A. (2016, October). A Multilateral Agent-Based Service Level Agreement Negotiation Framework. In International Conference on Advanced Intelligent Systems and Informatics, 4,6, 576-586.
Babbie, E. (2002). The basics of social research. 2nd ed. ed. Belmont, Calif; London: Wadsworth
/Thomson Learning.
Borges, J. G., Marques, S., Garcia-Gonzalo, J., Rahman, A. U., Bushenkov, V., Sottomayor, M., ... & Nordström, E. M. (2017). A multiple criteria approach for negotiating ecosystem services supply targets and forest owners' programs. Forest Science, 63(1), 49-61.
Coutinho, C., Cretan, A., Da Silva, C. F., Ghodous, P., & Jardim-Goncalves, R. (2016). Service-based negotiation for advanced collaboration in enterprise networks. Journal of Intelligent Manufacturing, 27(1), 201-216.
Grönroos, C. (2004). The Relationship Marketing Process: Communication, Interaction, Dialogue, Value, The Journal of Business & Industrial Marketing 19(2): 99-113.
Hair, J. F. (2008). Publishing research in marketing journals using structural equation modeling. Journal of Marketing Theory and Practice, 16(4), 279-286.
Higginbottom, G. M. (2004). Sampling issues in qualitative research. Nurse Res; 12 (1): 7-19. eng
Parasuraman, A., Zeithamal, VA., Berry, LL. (1988). SERVQUAL: A multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality, Journal of Retailing 64:12-40.
Kline, R. B. (2010). Promise and pitfalls of structural equation modeling in gifted research.
MacCallum, R. C., Browne, M. W., & Sugawara, H. M. (1996). Power analysis and determination of sample size for covariance structure modeling. Psychological methods, 1(2), 110-130.
Manoharan, M., & Saraswathi, S. (2017). Multi-user utility pattern based cloud service negotiation for quality of service improvement: an implicit interest prediction approach. International Journal of Intelligent Enterprise, 4(1-2), 3-20.
فصلنامه علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت – انجمن حسابداری مدیریت ایران
194 دوره 12 / شماره پیاپی 45 / بهار 1402
Montemurro, M. P., & McCann, S. (2017). Negotiation of quality of service (QoS) information for network management traffic in a wireless local area network (WLAN) .U.S. Patent No. 9,615,383. Washington, DC: U.S. Patent and Trademark Office.
Marino, F., Moiso, C., & Petracca, M. (2019). Automatic contract negotiation, service discovery and mutual authentication solutions: A survey on the enabling technologies of the forthcoming IoT ecosystems. Computer Networks, 148, 176-195.
Montemurro, M.P., McCann, S., BlackBerry Ltd, (2019). Negotiation of Quality of Service (QoS) Information for Network Management Traffic in a Wireless Local Area Network (WLAN). U.S. Patent Application 16/428,350.
Ranaldo, N., & Zimeo, E. (2016). Capacity-driven utility model for service level agreement negotiation of cloud services. Future Generation Computer Systems, 55, 186-199.
Shojaiemehr, B., Rahmani, A. M., & Qader, N. N. (2019). A three-phase process for SLA negotiation of composite cloud services. Computer Standards & Interfaces, 64, 85-95.
Stevens, S. M. (1994). Estimating neonatal mortality risk: an analysis of clinicians' judgments. Pediatrics, 93(6), 945-950.
Trihadmono, E. J., Djatmika, D., Sumarlam, S., & Nurkamto, J. (2019). Politeness Strategies: Negotiation in Procurement Services of Traditional Entertainments. IJELTAL (Indonesian Journal of English Language Teaching and Applied Linguistics), 3(2), 335-356.
Wikström, E., Dellenborg, L., Wallin, L., Gillespie, B. M., & Andersson, A. E. (2019). The Safe Hands Study: Implementing aseptic techniques in the operating room: Facilitating mechanisms for contextual negotiation and collective action. American journal of infection control, 47(3), 251-257.
Wang, C., Dong, L., Seed, D.N., Flynn, W.R., Lu, G., Li, H., Li, Q., Li, X., Mladin, C.M. and Choyi, V.K., Convida Wireless LLC, (2017). Method for supporting negotiation service at a service layer. U.S. Patent Application 15/532,130.