* ابراهیمی کردلر، علی و جوانی قلندری، موسی (1395). تأثیر تخصص حسابرس بر کیفیت سود و همزمانی قیمت سهام. مجلۀ بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 23 (2)، 137-154.
* ابراهیمی کردلر، علی و رحمتی، سلمان (1393)، بررسی رابطه اندازه، دوره تصدی و تخصص حسابرس در صنعت با نقد شوندگی سهام، تحقیقات حسابداری و حسابرسی، 21(6)، 38-51.
* اعتمادی، حسین؛ محمدی، امیر و ناظمیاردکانی، مهدی (1388). بررسی رابطه بین تخصص در صنعت و کیفیت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران، مجله پژوهشهای حسابداری مالی، 1، 17-32.
* بنی مهد، بهمن؛ مرادزاده فرد، مهدی و زینالی، مهدی (1391). اﺛﺮ ﺣﻖ اﻟﺰﺣﻤﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ ﺑﺮ اﻇﻬﺎرﻧﻈﺮ ﺣﺴﺎﺑﺮس، حسابداری مدیریت، 15(5)، 41-54.
* جمشیدی اوانکی، کوروش (1389)، بررسی عوامل موثر بر تعیین حق الزحمه حسابرسی، پایان نامه کارشناسی ارشد. گروه حسابداری. دانشکده مدیریت. دانشگاه تهران.
* حضرتی، فاطمه و پهلوان، زهرا (1391)، ﺗﺎﺛﻴﺮ ﺳﻄﻮح ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﻮد ﺑﺮ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ در ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎی ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان، فصلنامه علمی و پژوهشی حسابداری مدیریت، 15، 55-67.
* خدادادی، ولی؛ ویسی، سجاد و چراغی نیا، علی (1395)، عدم قطعیت مدیریت و حق الزحمه حسابرسی، مجله دانش حسابداری، 27، 109-133.
* مشایخ، شهناز و اعیادی احسن، تامیلا (1394)، نوسان پذیری سود و پیش بینی سود، مجله پژوهش های حسابداری مالی، 25(3)، 61-74.
* مشایخی، بیتا و منتی، وحید (1392)، تبیین ارتباط میان نوسان پذیری و قابلیت پیش بینی سود حسابداری، مطالعات تجربی حسابداری مالی، 40(10)، 101-124.
* مشایخی، بیتا؛ مهرانی، ساسان؛ مهرانی، کاوه و کرمی، غلامرضا (1384). اﺛﺮ ﺣﻖ اﻟﺰﺣﻤﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ ﺑﺮ اﻇﻬﺎرﻧﻈﺮ ﺣﺴﺎﺑﺮس، فصلنامه بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 4(12)، 61-74.
* ﻧﻴﻚﺑﺨﺖ، ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ و ﺗﻨﺎﻧﻲ، ﻣﺤﺴﻦ (1389)، ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻋﻮﺍﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺣﻖ ﺍﻟﺰﺣﻤﻪ ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﻲ ﺻﻮﺭﺕ ﻫﺎﻱ ﻣﺎﻟﻲ، ﭘﮋﻭﻫﺶ ﻫﺎﻱ ﺣﺴﺎﺑﺪﺍﺭﻱ ﻣﺎﻟﻲ، 4، 111-132.
* واعظ، سیدعلی؛ احمدی، محمدرمضان؛ باغی، محسن (1393)، ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺣﺴﺎﺑﺮسی ﺑﺮ ﺣﻖ اﻟﺰﺣﻤﻪ حسابرسی ﺷﺮﻛﺖها، مجله علمی پژوهشی دانش حسابداری مالی، 1، 87-107.
* Balsam, S., Krishnan, J., & Yang, J. S. (2003). Auditor industry specialization and earnings quality. Auditing: A journal of practice & Theory, 22(2), 71-97.
* Bell, T. B., Landsman, W. R., & Shackelford, D. A. (2001). Auditors' perceived business risk and audit fees: Analysis and evidence. Journal of Accounting research, 39(1), 35-43
* Bryan, D. B., & Mason, T. W. (2017). Executive tournament incentives and audit fees. Advances in Accounting, 37, 30-45.
* Bryan, D. B., Mason, T. W., & Reynolds, J. K. (2017). Earnings Autocorrelation, Earnings Volatility, and Audit Fees. Auditing: A Journal of Practice and Theory.
* Carcello, J. V., & Nagy, A. L. (2004). Client size, auditor specialization and fraudulent financial reporting. Managerial Auditing Journal, 19(5), 651-668.
* Cassell, C., M. Drake, and S. Rasmussen. (2011). Short interest as a signal of audit risk. Contemporary Accounting Research. 28 (4), 1278-1297.
* Dichev, I. D., & Tang, V. W. (2008). Matching and the changing properties of accounting earnings over the last 40 years. The Accounting Review, 83(6), 1425-1460.
* Duellman, S., Hurwitz, H., & Sun, Y. (2015). Managerial overconfidence and audit fees. Journal of Contemporary Accounting & Economics, 11(2), 148-165.
* Dunn, K. A., & Mayhew, B. W. (2004). Audit firm industry specialization and client disclosure quality. Review of Accounting Studies, 9(1), 35-58
* Francis, J. R., & Krishnan, J. (1999). Accounting accruals and auditor reporting conservatism. Contemporary accounting research, 16(1), 135-165.
* Francis, J., LaFond, R., Olsson, P. M., & Schipper, K. (2004). Costs of equity and earnings attributes. The accounting review, 79(4), 967-1010.
* Francis, J. R., Reichelt, K., & Wang, D. (2005). The pricing of national and city-specific reputations for industry expertise in the US audit market. The accounting review, 80(1), 113-136.
* Givoly, D., & Hayn, C. (2000). The changing time-series properties of earnings, cash flows and accruals: Has financial reporting become more conservative?. Journal of accounting and economics, 29(3), 287-320.
* Graham, J. R., Harvey, C. R., & Rajgopal, S. (2005). The economic implications of corporate financial reporting. Journal of accounting and economics, 40(1-3), 3-73.
* Gul, F. A., Chen, C. J., & Tsui, J. S. (2003). Discretionary accounting accruals, managers' incentives, and audit fees. Contemporary Accounting Research, 20(3), 441-464.
* Hammersley, J. S. (2006). Pattern identification and industry-specialist auditors. The Accounting Review, 81(2), 309-336.
* Hay, D., & Jeter, D. (2011). The pricing of industry specialisation by auditors in New Zealand. Accounting and business research, 41(2), 171-195.
* Jayaraman, S., & Milbourn, T. (2014). CEO equity incentives and financial misreporting: The role of auditor expertise. The Accounting Review, 90(1), 321-350.
* Krishnan, G. V. (2005). The association between Big 6 auditor industry expertise and the asymmetric timeliness of earnings. Journal of Accounting, Auditing & Finance, 20(3), 209-228.
* Krishnan, G. V., Sun, L., Wang, Q., & Yang, R. (2012). Client risk management: A pecking order analysis of auditor response to upward earnings management risk. Auditing: A Journal of Practice & Theory, 32(2), 147-169.
* Low, K. Y. (2004). The effects of industry specialization on audit risk assessments and audit-planning decisions. The accounting review, 79(1), 201-219.
* Moroney, R. (2007). Does industry expertise improve the efficiency of audit judgment?. Auditing: A Journal of Practice & Theory, 26(2), 69-94.
* Neal, T. L., & Riley Jr, R. R. (2004). Auditor industry specialist research design. Auditing: A Journal of Practice & Theory, 23(2), 169-177.
* Reichelt, K. J., & Wang, D. (2010). National and office‐specific measures of auditor industry expertise and effects on audit quality. Journal of Accounting Research, 48(3), 647-686.
* Schelleman, C., & Knechel, W. R. (2010). Short-term accruals and the pricing and production of audit services. Auditing: A Journal of Practice & Theory, 29(1), 221-250.
* Simunic, D. A. (1980). The pricing of audit services: Theory and evidence. Journal of accounting research, 161-190.
* Simunic, D. A., & Stein, M. T. (1996). Impact of litigation risk on audit pricing: A review of the economics and the evidence. Auditing, 15, 119-134.
* Solomon, I., Shields, M. D., & Whittington, O. R. (1999). What do industry-specialist auditors know?. Journal of accounting research, 37(1), 191-208.
* Willenborg, M. (2002). Discussion of “Brand Name Audit Pricing, Industry Specialization, and Leadership Premiums post‐Big 8 and Big 6 Mergers”. Contemporary Accounting Research, 19(1), 111-116