* آراستی، محمدرضا و همکاران، 1388، شناسایی عوامل موثر بر ظرفیت نوآوری بنگاههای اقتصادی: مطالعه موردی شرکتهای اتوماسیون صنعتی ایران، فصلنامه علوم مدیریت ایران، شماره 15.
* آنجفی، وحید و همکاران، 1391، بررسی چگونگی ایجاد مزیت رقابتی از طریق برقراری سیستمهای اطلاعات بازار در شرکتهای صنعتی حاضر در قطبهای صنعتی، اولین همایش ملی بررسی راهکارهای ارتقا مباحث مدیریت.
* اسماعیلپور، رضا و همکاران، (1395)، بررسی نقش مدیریت دانش بر نوآوری سازمان، کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت.
* الهی، محمود، 1387، بررسی عوامل موثر بر خلاقیت و نوآوری سازمانی از دیدگاه مدیران سازمانهای دولتی مرکز استان کرمان، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان.
* انواری رستمی، عباس و همکاران، 1390، بررسی ارتباط میان قابلیتهای سیستمهای اطلاعاتی و عملکرد شرکتها بر اساس دیدگاه مبتنی بر منابع با استفاده تکنیک تحلیل سلسلهمراتبی فازی، پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، شماره 1، صص 1-21.
* ثقفی، فاطمه و همکاران، 1389، چارچوب فرآیندی راهبردی نوآوری در سازمانها با دیدگاه آیندهنگاری، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، شماره 22.
* حجازی، رضا و همکاران، (1391)، ارائه چارچوبی مفهومی برای ارتقا توان رقابتی شرکتهای دانشبنیان با بکارگیری مدل نوآوری باز، اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت و نوآوری.
* جهانگرد، نجمه، 1382، ارائه چارچوب اندازهگیری نوآوری تکنولوژیکی در سطح شرکتها، پایاننامه کارشناسی ارشد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس.
* خمسه، عباس، شیخی، رحیم، 1395، مقایسه و تحلیل عملکرد مدیریت نوآوری خدمات در صنعت خودرو، کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع و مدیریت.
* رحیمی، زهرا، عبدالوند، ندا، (1395)، شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر موفقیت پیادهسازی تجارت اجتماعی در ایران با استفاده از AHP فازی، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، شماره 2، 295-314.
* رضاوانی، حمیدرضا و همکاران، 1388، تعیین شاخصهای بومی برای سنجش نوآوری در ایران با استفاده از آزمون فرض فازی، فصلنامه توسعه کارآفرینی، شماره4.
* رضوانی، حمیدرضا، گرایلینژاد، رزا، 1390، ارائه الگویی برای گونهشناسی انواع نوآوری سازمانی،فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، شماره 28.
* سعیدا، سعید و همکاران، 1389، تحلیلی بر نوآوری در صنعت خودروسازی؛ با کاربرد مدلیابی معادلات ساختاری، فصلنامه مدیریت صنعتی، شماره 4.
* سلاجقه، سنجر، نظری، مژگان، (1387)، نقش مدیریت دانش ضمنی در خلاقیت و نوآوری، اولین همایش ملی خلاقیت شناسی و مهندسی و مدیریت نوآوری.
* سلطانی، شهره، حسینی، فرجاله، 1389، بررسی عوامل موثتر بر نوآوری تکنولوژیک در صنایع غذایی کوچک و متوسط، پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، شماره 4.
* عربمازار، علیاکبر و همکاران، 1386، بررسی ابعاد ارتباط سیستمهای اطلاعاتی مدیریت و سیستم اطلاعات حسابداری، نشریه حسابدار، شماره 182، صص 32-39.
* فتحیان، محمد و همکاران، (1384)، نقش مدیریت دانش در خلاقیت و نوآوری، نشریه تدبیر، شماره 164.
* فدایی، داود، مصیبی، محسن، 1390، مدیریت جامع نوآوری، انتشارات قلم مکنون.
* کرباسیان، بهاره، سهرابی، طهمورث، 1391، رتبهبندی روشهای مناسب انتقال تکنولوژی در صنایع پتروشیمی اراک، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، شماره 22.
* ناصرملی، محمدحسن و همکاران، ارزیابی عملکرد ابعاد و شاخصهای مدیریت نوآوری در صنعت تجهیزات نیروگاهی و تأمین انرژی، فصلنامه توسعه تکنولوژی، شماره 25.
* Aaker, D.A., 1996. Measuring brand equity across products and markets. Calif. Manag. Rev. 38 (3), 102e120.
* Ambec, S., Cohen, M.A., Elgie, S., Lanoie, P., 2013. The Porter hypothesis at 20: can environmental regulation enhance innovation and competitiveness? Rev. Environ. Econ. Pol. 7 (1), 2e22.
* Asselin-Balençon, A.C., Jolliet, O., 2014. Metrics and indices to assess the life cycle costs and greenhouse gas impacts of a dairy digester. J. Clean. Prod. 79, 98e107.
* Bang, N., Xiaoyu, Y., Junsong, C., 2016. Brand innovation and social media: Knowledge acquisition from social media, market orientation, and the moderating role of social media strategic capability, Journal of industrial marketing management, Vol 51, PP 11-25.
* Bothelo Tavares, F., 2013. Building Public Policies for Solar Mobility in France: a multicriteria analysis. Erasmus Mundus economics and Management of Net- work Industries, Paris-Sud University. Master Thesis.
* Chen, C., 2001. Design for the environment: a quality-based model for green product development. Manag. Sci. 47 (2), 250e263.
* Chiesa, V., Davide, C., 2011, The open innovation journey: how firms dynamically implement the emerging innovation management paradigm, Journal of technovbation, Vol 31, PP 34-43.
* Cho, S.H., Bowker, J.M., Park, W.M., 2006. Measuring the contribution of water and green space amenities to housing values: an application and comparison of spatially weighted hedonic models. J. Agric. Resour. Econ. 31 (3), 485e507.
* Ebru, B., Fulya, T., Sinan, A., 2014, A research on determining innovation factors for SMEs, Journal of procedia- social and behavioral sciences, Vol 150, PP 202-211.
* Edquist,C.,2011.Design of innovation policy through diagnostic analysis:identification of systemic problems (or Failures).Ind.Corp.Change20(6),1725–1756.
* Foose, N. 2010. Customer relationship management and innovation capability, Journal of Industrial management, Vol 110, pp. 111-133.
* Freeman,G.M.,2015.EstimatingtheAnnualMicroeconomicBenefits of Vehicle- to - Grid Services in New York City.33RD USAEE/IAEE North America Conference. 25–28 October.Pittsburg.
* Gruber, A. Ogut, H. 2014. Environment factors affecting innovation strategies of companies, Journal of procedia-social and behavorial siences. Vol 150, pp. 718-725.
* Hair, J.F., Black, W.C., Babin, B.J., Anderson, R.E., Tatham, R. (2006)."Multivariate Analysis (6th ed.)", New Jersey: Pearson Education Inc
* Hofbauer, C., Rainer, E., 2015. Energy Concepts for Smart Cities, in : Energy Security and Development, ed. Springer, pp. 101-110.
* Iraldo, F., Testa, F., Frey, M., 2009. Is an environmental management system able to influence environmental and competitive performance? The case of the ecomanagement and audit scheme (EMAS) in the European Union. J. Clean. Prod.17 (16), 1444e1452.
* Kimitaka, N. Munehiko, I. 2016, Product innovation in response to environmental standards and competitive advantage, Journal of cleaner production, Vol 113, pp. 873-883.
* Kumar, R. L. & Stylianou, A. C. (2014). A process model for analyzing and managing flexibility in information systems. European Journal of Information Systems, 23(2), 151-184.
* Lang, T.,Ammann,D.,Girod,B.,2016.Profitability in absence of sub sidies :a techno- economic analysis of roof top photovoltaic self-consumption in residentiall and commercial buildings. Renew.Energy87,77–87.
* Li, J., Fan, J., Zhao, D., Wang, S., 2015. Allowance price and distributional effects under a personal carbon trading scheme. J. Clean. Prod. 103, 319e329.
* Liao, S. Chen, F. Chih,t. 2008. Relationship between Knowledge inertian, organizational learning and organization innovation. Journal of technovation, Vol 28, pp. 183-195.
* Lin, R.J., Tan, K.H., Geng, Y., 2013. Market demand, green product innovation, and firm performance: evidence from Vietnam motorcycle industry. J. Clean. Prod. 40, 101e107.
* Majidpour, M. 2016. International technology transfer and the dynamics of complementarity. Journal of Technological Forecasting & social change. Vol 39, PP 147-158.
* Millson, M.R. & Wilemon, D.(2007), Driving new product success in the electrical equipment manufacturing industry, Technovation 26, 1268.
* North, D. and Smallbone, D. (2000), “The innovativeness and growth of rural SMEs during 1990s”, Regional Studies, Vol. 34 No. 2, pp. 145-57.
* Panagiotis, T., Ilias, S. (2013), Antecedents of Task Innovation: The Role of Management Information Systems, Journal of Procedia - Social and Behavioral Sciences, Vol 73, pp 683-691.
* Popiolek, N. Francoise, T. 2016, Multi-criteria analysis of innovation policies in favour of solar mobility in france by 2030, Journal of Energy Policy, Vol 97, pp. 202-219.
* Przychodzen, J., Przychodzen, W., 2015. Relationships between eco-innovation and financial performance e evidence from publicly traded companies in Poland and Hungary. J. Clean. Prod. 90, 253e263.
* Rasa, V. 2016, How corporate decisions foce innovation: Factors and choices to act, Journal of procedia economics and finance, Vol 39, pp. 357-364.
* Silvius, A. J., De Waal, B. & Smit, J. (2009). Business and IT alignment; answers and remaining questions Association for Inform ation Systems (PACIS). Proceedings, 44.
* Tidd,J. and Hull F.M. eds(2003). Service innovation:Service Innovation: Organizational Responses to Technological and Market Imperatives, Imperial College Press,London.
* Tidd,J. Bessant,T.2009, Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational.
* Zeng, S.X., Meng, X.H., Yin, H.T., Tam, C.M., Sun, L., 2010. Impact of cleaner production on business performance. J. Clean. Prod. 18 (10e11),975e983.
* Zhiqiang, W. min, Z. Hongyi, S. 2016. Effects of standardization and innovation on mass customization, Journal of technovation, Vol 48, pp. 79-86.
* Zhao, X., Sun, B., 2016. The influence of Chinese environmental regulation on corporation innovation and competitiveness. J. Clean. Prod. 112, 1528e1536.