* احمدی فرشید، احمد احمدی (1391). بررسی ارتباط بین کارآفرینی و اطلاعات حسابداری در کسبوکارهای کوچک و متوسط، گاهنامه پژوهشی دانشگاه پیام نور ویژه علوم انسانی، شماره 6
* آراستی زهرا، سعیده سعیدبنادکی، نرگس ایمانی پور (1390). نقش آموزش درس مبانی کارآفرینی در قصد کارآفرینی دانشجویان رشتههای غیر مدیریت، توسعه کارآفرینی، (14)4، صص 124-107
* اف فیوز فرانک (1383). طرح کسبوکار، ترجمه: داور ونوس، مسعود کرمی و مهرداد پرچ، تهران: انتشارات موسسه مهربان نشر
* بهادری محمد کریم، قاسم رجبی واسوکلایی، مهدی رعد آبادی و مریم یعقوبی (1393). تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفههای تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان، توسعه آموزشی جندیشاپور، (1)5
* پیکری فر فاطمه، فرشاد مه نگار (1391). بررسی نقش دانشگاهها در توسعه کارآفرینی، کنفرانس کارآفرینی و مدیریت کسبوکارهای دانشبنیان، دانشگاه مازندران، تهران
* جعفری علیرضا، بابک عابدی صدقیانی (1387). حسابداری مدیریت و کارآفرینی، حسابدار شماره 195، صص 19-13
* حسینی لرگانی سیده مریم، رضا میر عرب رضی، سعید رضایی (1387). آموزش کارآفرین در هزاره جدید، زیرساختی برای اشتغال دانشآموختگان آموزش عالی، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، (4)50، صص 137-119
* ساعد پناه بیژن، بهزاد ساعد پناه (1389). طرح کسبوکار به زبان ساده، تهران: مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف
* سعیدی مهرآباد محمد، محمد مهدی (1387). تأثیر آموزش کارآفرینی بر توسعهی رفتارهای کارآفرینانه (مطالعه موردی: آموزشهای کارآفرینی وزارت کار و امور اجتماعی)، توسعه کارآفرینی، (2)1، صص 73-57
* صفری سعید، مهدی سمیع زاده (1391). نیازسنجی آموزش دانش و مهارت کارآفرینی در رشتههای علوم انسانی، آموزش، (1)7 صص 79-65
* علی احمدی علیرضا، پیمان اخوان (1383). کارآفرینی موفق: مهارتهای ایجاد یک شرکت سودآور، تهران، انتشارات تولید دانش
* فاخر غدیر، حسین قریجانلویی، وجیهه برهانی (1395). کارآفرینی دانشگاهی، چالشهای اشتغال و شاخصهای کسبوکار، پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بینالمللی مهارتآموزی و اشتغال، سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور، تهران
* مشایخی بیتا، سید مجتبی شفیعپور (1391). بررسی کارایی نظام آموزشی رشته حسابداری در سطح دانشگاههای ایران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی دادهها. فصلنامه علمی-پژوهشی بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 19(67), 119-142.
* نوروش ایرج، بیتا مشایخی (1384). نیازها و اولویتهای آموزشی حسابداری مدیریت: فاصله ادراکی بین دانشگاهیان و شاغلین در حرفه حسابداری، بررسیهای حسابداری و حسابرسی، (41)12. صص 161-133
* نونهال نهر علیاکبر، حیدر محمد زاده سالطه، کبری حمد الهی (1393). ارزیابی تأثیر آموزش حسابداری (آموزش دانشگاهی و دورههای ضمن خدمت) و تجربه بر قضاوتهای حرفهای حسابرسان، پژوهشهای تجربی حسابداری، (13)4، صص 196-191
* نیرومند پوران دخت، محبوبه رنجبر، سید محمد اعرابی، بهناز حاج صادقی (1392). ارائه چارچوبی برای طراحی مدل کسبوکار، مدیریت فناوری اطلاعات، (4)5، صص 284-267
* Bock Adam J, Garade George (2011). The Business Model in Practice and Its Implications for Entrepreneurship Research' Entrepreneurship Theory and Practice, vol 35, no. 1, pp. 83-111.
* Mclean Tom, Tom McGovern, Shanta Davie (2015). Management accounting, engineering and the management of company growth: Clarke Chapman, 1864–1914. The British Accounting Review 47,177–190
* Nnadi Mattias (2016). Foreign Education, Entrepreneurship and Skills Development in Nigeria: Implications for Accounting Education, International Journal of Accounting Research,5(1)
* jones Gerg. (2009). The Value of Incorporating Emotional Intelligence Skills in the Education of Accounting Students. Australasian Accounting, Business and Finance, 3(2).