* آقا نصیری، مریم (1389)، " نقش سرمایه اجتماعی در ارتقای بهره وری نیروی کار"، مجلس و راهبرد، سال هفدهم، شماره 63، صص 138-111.
* امیر خانی، طیبه و علی اصغر پورعزت (1387)،" تأملی بر امکان توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو عدالت سازمانی در سازمان های دولتی"، نشریه مدیریت دولتی، دوره یک، شماره 1، صص 32-19.
* بنی مهد، بهمن و حدیثه درویش (1395)، " اعتماد اجتماعی و نگرش حسابرسان درباره استقلال"، فصلنامه علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال پنجم، شماره 19، صص 26-17.
* 4)خسروآبادی، طاهره (1395)، " جهت گیری اخلاقی و تمایل دریافت به رشوه : شواهدی از بخش خصوصی حرفه حسابرسی"، فصلنامه علمی پژوهشی دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، سال پنجم، شماره 17، صص 23-13.
* رسولی، رضا (1392) ، "بررسی رابطه حساسیت کارکنان به رعایت عدالت سازمانی و مرتبه سرمایه اجتماعی آنان در سازمان"، فصلنامه علمی پژوهشی شناخت اجتماعی، سال دوم، شماره 4، صص 124-111.
* زارع شاه آبادی، اکبر و رحمت اله ترکان (1391) ، "رابطه بین سرمایه اجتماعی و قانون گریزی در بین شهروندان یزد"، مجله مطالعات فرهنگی و ارتباطات، شماره 27، صص 115-84.
* سرلک، نرگس (1387)، " اخلاق حسابداری"، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال سوم، شماره 1 و 2، صص 82-71.
* سفیری، خدیجه و ذبیح اله صدفی (1391)، "فرا تحلیل مطالعات و تحقیقات جنسیت و سرمایه اجتماعی"، جامعه شناسی کاربردی، سال بیست وسوم، شماره 47، صص 74-37.
* سیاهپوش، امیر (1387)، "فرا تحلیل مطالعات سرمایه اجتماعی در ایران"، مجله راهبرد فرهنگ، شماره 3، صص 124-99.
* سید نقوی، میر علی، و علی عسکر بهارلو (1388)، " نقش سرمایه اجتماعی در بهبود تعهد سازمانی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران"، مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، سال سوم، شماره 8، صص 76-51.
* مسعودنیا، ابراهیم (1393)، "بررسی رابطه بین هنجار تقابل اجتماعی و قانون گریزی استفاده کنندگان موتور سیکلت در شهر یزد"، مجله جامعه شناسی کاربردی، سال بیست و پنجم، شماره 54، صص 158-139.
* Berglund, N. & Kang, T., (2013), Does Social Trust Matter in Financial Reporting?: Evidence from Audit Pricing, https://www.uts.edu.au/sites/default/files/ACCconfl 4TKang.pdf
* Davidson . B.I., (2010), The Effects of Reciprocity, Self-Awareness, and Individual Characteristics on Honesty in Managerial Reporting , Working paper , Eastern Washington University ,WWW.SSRN.COM.
* Davis, M. S., (2006), Crime Mala in Se: An Equity- Based Ddefinition, Criminal Justice Policy Review, 17: 270-289.
* Diekmann, A., (2004), The Power Of Reciprocity: Fairness, Reciprocity, and Stakes in Variants of the Dictator Game, Jurnal of Conflict Resolution, 48 (4): 487-505.
* Field, J., (2003), Social Capital, London: Routledge.
* Fukuyama, F., (2000), Social capital and civil society, Working paper 00/74, Washington, DC: International Monetary Fund.
* Gouldner, A. W., (1960), The Norm of Reciprocity: A Preliminary Statement, American Sociological Review, 25: 161-78.
* Gray, S. J., (1988), Towards a Theory of Cultural Influence on the Development of Accounting Systems Internationally, Abacus, 24: 1-15.
* Kaplan, S. E. & Richmond, K. & Samuels, J. E., (2010), The Effect of Social Confrontation onIndividuals’ Intentions toInternally Report Fraud, Behavioral Research, American Accounting Association, 22:51-67.
* Kuang, X. & D. V. Moser (2009), Reciprocity and the effectiveness of optimal agency contracts, The Accounting Review 84(5), 1671–1694.
* Leana, C. R. & Van Buren, H. J., (1999), Organizational social capital and employment practices, Academy of Management Review, 24: P.538.
* Lesser, E. L. & Storck, J., (2001), Communities of Practice and organizational performance, LBM systems Journal, 40:831-841.
* Leventis, S. &Hasan, I, & Dedoulis, E., (2013), The cost of sin: The effect of social norms on audit pricing, International Review of Financial Analysis, 29: 152-165.
* MoazenJamshidi, M. A. & Haghparast, N., (2015), Evaluating the impact of social capital on employees’ creativity, Case study: electrical and electronic household appliances manufacturing companies in Iran, Social Capital Management, 2:49-74.
* Nahapiet, J. E. & Ghoshal, S., (1998), Social capital, Intellectual capital, and the organizational Advantage, Academy of Management Review , 23 (2),242-266.
* Omer, T. C. & Sharp, N. Y. & Wang, D., (2012), Do local religious norms affect auditors’ going concern decisions? Working paper, Texas A & M University.
* Perugini, M. &Gallucci, M. & Presaghi, F. & Ercolani, A. P., (2003), The Personal Norm of Reciprocity, European Journal of personality, 17: 251-283.
* Putnam, R. D., (1995), Bowling Alon: America Declining Social Capital, Journal of Democracy, 6 (1): 65-78.
* Walster, E. and Berscheid, E., (1978), Equity: Theory and research, Boston: Allyn& Bacon.
* West, S. G & Wickland, R. A., (1980), A primer of social psychological theorise, Monterey CA: Brooks/Cole.
* Yousefzadeh, S. & Kia Kojoori, D., (2015), Survey the relationship between communicational skill of managers and social capital of organization, Social Capitl Management, 2:95-116.
* Yuyan Guan, Lixin (Nancy) Su, Donghui Wu and Zhifeng Yang, (2016) Do School Ties between Auditors and Client Executives Influence Audit outcomes? , Journal of Accounting and Economics, 61: 506-52.http://dx.doi.org/10.1016/j.jacceco.2015.09.00