* دیانتی دیلمی، 1394، روش تحقیق در حسابداری: راهنمای علمی برای نگارش پایان نامه و مقاله، انتشارات عدالت نوین.
* سلیمانی، اعظم و نوری، لیلا، 1392، بررسی تاثیر آموزش سیستمهای حسابداری در مرازک اموزش عالی بر روند استخدام فارغ التحصیلان حسابداری، مطالعات کمّی در مدیریت، سال چهارم، شماره سوم ، ص47-66
* حبیبپور، کرم؛ صفری شال، رضا (1388)، راهنمای جامع کاربرد SPSS در تحقیقات پیمایشی، تهران: لویه.
* فکری، رکسانا و علمشاهی، احمد و احمدی، علی اکبر، 1392، تحقیقی با عنوان بومی سازی شاخص های نظام ارزیابی عملکرد دانشگاه پیام نور براساس مدل کارت امتیازی متوازن، مجله نامه آموزش عالی، سال ششم، شماره 24، ص 133
*
فیض،داود؛
شریفی،نوید، 1388، طراحی الگوی مفهومی ارزیابی دانشگاه اسلامی با بهره گیری از مدل کارت امتیازی متوازن، مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی،شماره 24، ص28-46.
* قاسمی، احمدرضا و احمدی سید حسین، 1392، ارزیابی مؤسسات آموزش عالی با کمک کارت امتیازی متوازن و رو شهای تصمیم گیری چند معیارهی گروهی، توسعه آموزش در علوم پزشکی، دوره 6، شماره 10، ص38-49
* مشایخی، بیتا و شفیع پور، سید مجتبی، 1390 ، بررسی کارایی نظام آموزشی رشته حسابداری در سطح دانشگاه های ایران با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها، بررسی های حسابداری و حسابرسی، دوره 19، شماره 67، ص119-142.
* مجتهدزاده، ویدا، 1380، بررسی برنامه آموزش حسابداری در دانشگاه های ایران در مقطع کارشناسی: دیدگاههای شاغلین در حرفه حسابداری، علوم انسانی الزهرا، دوره 11، شماره 37دو 38 ، ص 331-370.
* نائب زاده، شهناز؛ حیرانی، فروغ؛ سلطانی نژاد، مهدی و نجاتی، مصطفی (1391)، بررسی ارتباط بین متغیرهای پیشزمینهای و عملکرد آموزشی دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد)،
دوره 5، شماره 17، ب صفحه 165-181.
* یارمحمدیان ، محمدحسین و شاه طالبی ، سمیه و فولادوند ، مریم و بشاه طالبی، بدری، 1394، ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه ها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، شماره 22، ص 19-38
* Cronje, J.C., Vermaak, S.N.F., (2004), The Balanced Scorecard As A Potential Instrument For Supporting Planning and Improvement In Accounting Education: Comparative Survey Findings, South African Journal of Economic and Management Sciences, Vol: 7, No:3, 480- 491.
* Fadhl Al-Hosaini.F, Sofian,s 2015, A Review of Balanced Scorecard Framework in Higher Education (HEIs), Institution, International Review of Management and Marketing,Vol. 5, No. 1, pp.26-35
* Özpeynircia,R. Yücenurşenb,M,. Apakc,I,.Polatc,Y,2015, A comparative analysis of accounting education’s effectiveness with the balanced scorecard method: A case study of KMU, Procedia - Social and Behavioral Sciences 174 ( 2015 ) 1849 – 1858
* Yuksel,H.,Coskun,A,2013, Strategy focused schools: an implementation of the balance scorecard in provision of educational services, Procedia - Social and Behavioral Sciences 106 ( 2013 ) 2450 – 2459
* Wu, H., Lin, Y., Chang, C., (2011), Performance Evaluation of Extension Education Centers in Universities Based on The Balanced Scorecard, Journal of Evaluation and Program Planning, Vol: 34, 37-50